Вакації з киянами і харіусами

Нахлистові вихідні БУЛИ яскравими, а не просто пройманули…

Цього разу відпочинок у Карпатах був із київськими друзямі у складі Андріїв (Зарта і Красоти), Пашки-Цигана і Колі.

Ніч перед рибалкою, як завжди, була коротка, бо до першої грав на компі, а вже о 3-й ранку мав прокинутися, щоб зібратися перед приїздом таксі. Але я не почув будильник і лише о 3.30 мене розбудила служба таксі. За 7 хвилин я вже був у машині і вчасно потрапив на поїзд. Добирався до Сколе на 81-му поїзді, тобто їхав з хлопцями разом, тільки у різних вагонах. Найбільше сподобалася ціна 25,50 за дорогу і найголовнеше те, що тривалість дороги 1 год 45 хв (Львів-Сколе). Вигідно, бо маршрутка дуже довго їде, мусить зупинитися біля кожного смітника і чаю не поп’єш і не дуже приляжеш. Тому, дуже раджу цей поїзд!
В самому Сколе на прийшлося півтори години почекати на першу маршрутку до Гребенова, якраз за цей час встиг доїхати Паша та Ростик з Дімою. Вже на базі ми досить оперативно розклалися, випили першу пляшку і пішли на рибалку. Незважаючи на осінь, ранішній холод і тд. – рибалку можна назвати навіть дуже вдалою. Особисто в мене вже рівно о 10 ранку був перший харіус на суху, і потім теж ловилися і ловилися. В результаті в мене було 8 хвостів до 13 години. В хлопців теж було дуже незле. Хоча в нас – мене, Діми, Паші результат був кращий ніж у хлопців які ловили внизу ріки.
Після обіду рибалили вже хто де. Юра Гудзь повіз хлопців на Стрий. Я з Анкою рибалили біля бази на суху. Маленькі харіуси клювали як дурні. В Анки краще… В результаті в неї було 18 штук, а в мене тільки 8.
Хлопці повернулись з річки Стрий. Як виявилося згодом, Ростик зловив дуже файну форель, але дуже не розголошував про це по приїзді. Хм. Пам’ятаю, що були моменти коли він біжав до мене побачивши, що я тягнув рибу, або міг позвонити і ділитися враженнями. Невже враження затихають і стає нецікаво розповідати про свій успіх на рибалці?
Ввечері ми гарно посиділи. Горілки випили доволі мало, але достатньо для того, щоб не змогти в’язати мух. Я не брав нічого, бо знав як то воно буває на природі. Як не дивно, але вже о 12 ночі я був в номері. Все Циган винуватий, який не хтів продовження бенкету і втік, закрившись в одній кімнатці і не виходив. За що йому можна сказати списибі, бо на ранок я може б навіть до обіду не встав…
Наступного, другого, ранку мене розбудив Ростик. Йому чомусь було холодно. Я просто трошки привідкрив вікна у кімнаті і виключив батареї, тому що спати при жарі не любив, думав, що і йому це буде корисніше. Ранок був досить холодним і туманний. Після ранкової кави пішли хто куди на рибалку. Я трошки ловив на француза, але того кайфу що на суху я не відчував зовсім. Хоча завдяки німфі мені вдалося вже ближче до обіду знайти харіуса побільше, тобто десь 20-23 смі трошки із ним повоювати.
О першій годині вже було тепло немов влітку. Краса Карпат восени особлива. Тому, я повернувся на базу. В мене ще було трохи часу до приїзду Юри і я просто взяв фотік, пиво і пішов насолоджуватися природою, рікою. На ріці зустрів Пашу із Кольою. Трошки там поспілкувалися і повернулися на базу, щоб пообідати і вирушити додому. Обід був настільки смачним і ситним, що я думав що вже не встану зі столу. Отже, обід «Ситний» за 56 грн. включав у себе чанахи, салат, відбивну із смаженим яйцем, картоплю по-селянськи. По обіді ми ще попили кави і вирушили з Гудзями до Львова. Мій храп їх дещо «веселив», але ніц з тим на жаль не можу зробити.
Свій голод щодо рибалки, спілкування, гір мені вдалося незле втамувати, але це не надовго. Всім дякую за проведений час! Вибачте, що багато матюкаюсь. Я виправлюсь…

Автор: Максим Кусакін
Фото: автора та Zart

• rostyslav коментує:

Спасибі, Макс, гарний текст!
    Тіко в мене, как всігда, є шо додати))

“Хоча в нас – мене, Діми, Паші результат був кращий ніж у хлопців які ловили внизу ріки”
    Хм, ну це як сказати… Коля зловив штук 7-8, Красота – 3, Андрій близько десятка, а я наколов 18 пирів).

“Невже враження затихають і стає нецікаво розповідати про свій успіх на рибалці?”
    Звичайно, ні, Максе! Я ж приніс фотік і всім похвалився трофейчиком )

“думав, що і йому це буде корисніше”
    ага, дуже корисно ((

• Андрій Красота коментує:

Дякую, шановні, за чудову компанію! Радий був знову бачити тебе, Максе, і нарешті познайомитися наживо з тими, с ким спілкувався лише віртуально. Вдячний тобі, Ростік, за слушні підказки, а також за мухи, що подарував. На другий день вдало відловився на сухі і почалися покльовки саме на твою суху мушку.
    Хай вам щастить!

• rostyslav коментує:

Андрій, мені також було дуже приємно в такій компанії) твої мухи відповідають тому, як тебе називають))) Ну і дякую за віскі – дуже хороший)

• Андрій Красота коментує:

Ростік, то у мене прізвище таке )))

• striman (Коля) коментує:

Спасибо хлопцы, я давно так не отдыхал! до сих пор под впечатлением! очень был рад познакомиться!
    С уваж.,

• rostyslav коментує:

Взаємно, Коля! Нам також було дуже приємно!

• Дарт Палпатінович Вейдер коментує:

Макс, ти тілько Ростика інший раз сокоти, не переохолоджуй. бо буде, як Циган, не дай Боже, бухикати по ночах в поїзді )
    не втомлюсь вам дякувати, хлопці, за прекрасні ментальні листівки, що тепер назавжди поїхали до Києва 😉
    я трохи згодом теж спробую викласти свої враження в квазіхудожньоепістолярному форматі ) бо вони, ті враження, досі надпозитивні.
    даруйте за затримки з фото, досі маринуюсь на праці. і завтра так само важко буде.

• rostyslav коментує:

Я також пишу потрошки. Буде цікаво прочитати то все з різних точок зору. Особливо чекаю на твій опус… Може ми кинемо сценарій Тарантіно? він такі штуки любить. Ади і фільм про нас зніме) Бо то шо я назнімав фільмом важко назвати, але за пару днів всі зможуть його побачити))

• Дарт Палпатінович Вейдер коментує:

Тарантіно не знаю…там треба всяких Умів Турман запрошувати, і якусь містику, гадюк ) може, замість хорора краще щось епічне у стилі Пітера Джексона? )

всі? ловлю на слові!

• Андрій Красота коментує:

Окремо хотів би подякувати Юрі! Якби не вивіз на Стрий, перший день був би геть провальним 😉

• maks коментує:

Ну на рахунок переохолодження то така штука. Коли випив трішки то варто спати без нагрітих батарей, бо інакше налетить ціла зграя вертольотів!)
    Добре що ви поїхали на Стрий!!!
    Наступного разу треба нам бути транспортабельними щоб мати змогу більш комфортно переміщатися по місцині і ловити правильні місця, а не там де можем дійти.

• hudz коментує:

так, було гарно. добре, коли зустрічаєш приємних людей.
    ще й в правильних декораціях )))
    часу як завжди забракло, але щодо таких речей – добре, коли залишаєшся голодним.

• Дмитро коментує:

“Нєнавіжу”!(забув хто автор).Та заздрю! Мав на меті вибратися саме так восени, а тепер маю надію на весну! Та всеж радий і за киян, і за карпатців!
    Дмитро chajmay
    PS Доречі Зарт дуже влучні призвиська дав в своєму звіті ;))))

• Дмитро коментує:

на дату публікації увагу звернув тільки зараз )))))