Byron: швабри, мило і нахлист!
Блог продовжує знайомити читачів з найвідомішими нахлистовими брендами.
З Америки переносимося до Альп
Компанія Byron була заснована 1-го травня 1914 Розою Росслер. В той час для створення і підтримки власного бізнесу, жінка повинна була володіти незвичайною впевненістю в собі. Саме ця риса характеру і дозволила Розі Росслер привести своє підприємство до успіху.
Початок був важким, тому що під час Першої Світової Війни компанія займалася не тільки товарами для риболовлі, а й продукцією «на кожен день», такими як мило, швабри тощо. Проте асортимент товарів для рибалок неухильно зростав.
У 1924 році Розі почав допомагати її прийомний син Карл. У 1937 році компанія значно розширилася, при цьому левова частка продукції, стосувалася саме риболовлі. Після смерті матері, в 1952 році, компанію успадкував Карл, який продовжив розширювати асортимент товарів, пускаючи значну частину на експорт. Вудилища продавалися під брендами Rossyl і ADMIRAL. Товар експортувався навіть до Австралії.
Головна мета компанії – незалежність і довірливе ставлення рибалок до її високоякісних виробів. І це набагато важливіше, ніж, наприклад, кількість товарів, що випускаються. Компанія абсолютно не залежить від сторонніх постачальників, виробляючи всі товари на власному обладнанні. Завдяки цьому асортимент компанії зростав з неймовірною швидкістю.
Компанія Byron співпрацювала з такими монстрами як Daiwa, Shimano і ABU Garcia, але припинила роботу з ними через невдоволення якістю їхньої продукції.
Власне, сам бренд Byron народився у 1988 році (до цього вона називалався Rössler). Співпрацюючи з Віденським технічним університетом, компанія займається розробками нових технологій і продає свою продукцію уже по всій Європі, постійно перебуваючи в пошуку нових рішень для максимального задоволення вимог споживача.
Компанія пропонує на ринку цілий ряд продуктів, розроблених спеціально для певних країн:
Byron Lord Rods – Німеччина,
Mammoth Bolognese – Португалія,
Byron Gammarus Tele – Чехія,
Byron Isato Spinn – Росія.
На початку нового тисячоліття, компанія випустила серію котушок, в яку вкладено весь накопичений досвід і знання. Адже основним для Byron було і залишається прагнення надати споживачеві найкращі товари для лову риби.
Byron виготовляє вудилища для спінінгу та нахлисту і навіть проводить коропові чемпіонати. Щодо нахлисту, то фірма пропонує вудилища від 1-го до 7-го класу. Скажімо, вудку серії Titan Fly, що складається з чотирьох колін (3 чи 4 клас) можна придбати за 80 – 90 євро. А серія елітних прутів Sky коштує вже дорожче – 280 євро. Однак прутів, дорожчих за 300 євро, в асортименті комнії нема.
Те саме стосується і котушок. Бюджетна серія Titan Fly вартує всього 40 євро. А зовсім просту котушку серії Classic можна придбати за 30 євро. Найдорожчою є котушка Arthur – ціна її складає 220 євро.
Фішкою компанії є оригінальні сумки та рюкзаки, які, за рахунок детяток кишень, зможуть розмістити в собі усі можливі коробочки та пакунки. Для пересічного європейця такі речі виглядають дуже дешевими – нам же треба усе множити на 11…
Цікавий, дивний вибір. Чи не краще б спочатку розповісти історію більш іменитих контор? Кому реально цікаво читати про історію фірми Байрон? краще про Umpqua розкажіть.
але на фото – чехол від вудки для Євронімфінгу. Скільки вона коштує?
я також був не в захваті від шмаття та вудок цієї хвірми. дайош Колу Салмон!
Czech Style Nymphing
клас 3 і 4. Ціна – 190-200 євро
дякую. доволі дорого, як на таку фірму, як Байрон. але що поробиш – реалії східноєвропейського ринку :))
Не знав що таке захоплення Рози Джорджем Гордоном привиде до того що швабри будуть переробляти у вудки, а шнури будуть змащувати милом. Підтримую опонента hudzя пишіть про індіанців клану Ампа, вони перші почали крутити мух з людських скальпів.