Десь

Стан нахлистового задоволення: відмінний

Стан алкогольного оп’яніння: аналогічний

Телефонний зв’язок: відсутній

Ото, знаєте, завжди було цікаво, як воно, писати на блог, коли голова забита мільйоном думок, а крім того сам автор перебуває в стані алкогольного оп’яніння, що насправді, буває украй рідко. Сидимо ми з Юрою біс знати де, на березі чудесної карпатської річки.  Вже темно, пальці клацають по клавішах ноутбука виключно на автоматі. Якщо будуть якісь гарбилі – то вже вибачайте.

Сьогодні вівторок, і третій день нашого перебування на ріці. Ми удвох, більше ні душі нема. Це саме те, чого ми й хотіли – втекти від цивілізації, щоб не бачити кілька днів нікого, окрім форелі і харіуса. Я в дзеркало не дивився вже три дні)))). Словом, тут у нас весело. Наші сусіди – два маленькі вужики, невелика лісова гадюка, жовтобрюхий полоз сантиметрів на 60 і сіро-біла миша, яка сьогодні відкинула копита просто біля нашого намету. Причини з’ясовуються. Ще є хтось, хто стибрив мого білого гриба, якого вирощував поки був малий. Зранку в вівторок гриба не стало.

Окрім того, біля нас живуть смачні білі гриби, яких ми збираємо щоранку з горнятком чаю і кави, коли прокидаємося і готуємося до риболовлі. В понеділок ми їх засмажили із цибулькою, але боюся, я не годен передати вам задоволення від цієї смакоти. Гриби, до слова, букові. За ними ходити далеко не треба – ростуть собі в лісочку, що розділяє наш намет і річку. А це десь метрів 20 не більше.

Тут просто казкова поляна. Нікого нема, ми самі. Коли йдемо рибалити, то навіть не ховаємо речі в машину – і так ніхто не прийде. Рибалимо ми двічі на день – уранці і ввечері, а інший час присвячуємо байдикуванню – в’язанню мух, змаганням на точність і сну. Знали б ви як то кльово завалити о другій годині на матрац, задерти ноги і бачити сни. А сни, скажу я вам, сняться одразу закриєш очі. Причому сниться усякий «бутар»…

Щодо риби, то досить довго нам довелося кусати річку, аж поки ми її не розкусили. До речі, Юра зараз курить кальян, а я пишу. Так от. Як тільки ми приїхали сюди, а то була неділя, в обід, то на ріці біля нас зустріли Віктора зі Сваляви, він же Варік на закарпатському сайті. Ги, цікаво вийшло, я подумав, що то вони браконьєри, а він з товаришем подумали, що браконьєри ми. Ото блін життя. Словом, ми познайомилися, поговорили… я розпитав деталі, отримав корисну інформацію і вирішив ловити чеським способом. Спеціально для цього придбав плетений 40-сантиметровий плетений підлісок від Hends, який дуже сподобався шнуру SANymph. Раніше я не ловив правдивим чеським способом, і лише тут, зрозумів, що він може приносити куди кращий результат, аніж французький метод. Вольфраму тут не місце. Головне, щоб умови були відповідні. Перервуся на паузу – Юра пригостив кальяном.

Гарно. Отож біля нас є яма, там живе хазяїн, який сидить на самому початку ями і пробує все, що котиться йому до писка. Видно, тертий калач, бо не ловиться нам. Щойно ми почали тут ловити, то я його зачепив, харіус в районі 40 сантиметрів, але він мені зійшов і після його лише кусав німфи, але більше не ловився. Трохи нижче сидить усяка риба, яка харчується недоїдками – те, що не припало до душі хазяїну.

Юра тим часом палить програмку ФК «Севастополь». Гарно горить. Словом, про нахлист. Юра освоює француза, я чеха. Виходить по-різному. Сьогодні ввечері було найкраще – я зловив 12 риб: шість форелей і шість харіусів, усі чеським способом. Юра ловив  на суху – одна форель. Зате вчора ввечері він зловив на суху дві форелі, а я ледь втрудив одного харіуса і то в домашній ямі. Зранку риба не дуже активна – ловимо по кілька рибин. Не те, щоб риби не було, просто ми досить довго шукали правильні мухи. Вже зараз можу сказати, що фаворитами є шоколадка, ред-таг, золота Курноцика, класичний фезентейл, маленькі бокоплави зеленого і коричневого кольорів, мокрі роял-вульфи і імітації марч-браунів.

Ще треба зауважити, що річка надзвичайно складна для ходіння і ловіння. Каміння неймовірно слизьке і гостре, пару разів лише дивом не навернувся. Не помагають і шиповані черевики – все одно слизько і важко ходити. Йомайо, Юра кинув в вогонь журнал «Махім» – це все, що нагадувало нам про кращу половину людства…

Трофеїв не було – максимум риба має 27-30 сантиметрів. Досить багато мілкої форелі, а от великої не було. Правда, щось грубе зачепилося мені на ямі, коли я цього не сподівався, але за кілька секунд зійшло. І ще трохи про кулінарію. Ми тут з Юрою створюємо шедеври – бануш з бринзою, смажені білі гриби, молода картопля з салом і м’ясом, салати різні, пиво в банках, а ще на нас чекають ананаси консервовані. Оливки пішли на закуску до горілки – за три дні ми ледь допили пляшку. Словом, ми відпочиваємо як годиться і готуємося до Кубка України, що вже за кілька днів стартує на Опорі. А на цій ріці було б непогано провести чемпіонат України – тут є і гарна галявина, і цікаві місця на ріці, і форель, і харіус.

Час: вівторок, 17 червня, 23:09. Добраніч
IMG_6544 IMG_6552 IMG_6554 IMG_6556 IMG_6561 IMG_6563 IMG_6568 IMG_6572 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ПС. За словами Юри, якщо на Землі є рай, то він десь тут.